ការណែនាំពីវិធីភ្នាល់អនឡាញ

ការភ្នាល់កីឡាគឺជាល្បែងកំសាន្តដែលពេញនិយមបំផុតរបស់បុរសអស់ជាច្រើនសតវត្សមកហើយឥឡូវនេះ។ វាទាំងអស់បានចាប់ផ្តើមជាង 2,000 ឆ្នាំមុននៅក្នុងភាសាក្រិច នៅពេលដែលកីឡាអូឡាំពិកត្រូវបានណែនាំ និងរីករាលដាលយ៉ាងឆាប់រហ័សទៅកាន់ទីក្រុងរ៉ូម ដែលជាកន្លែងការភ្នាល់កីឡាត្រូវបានស្របច្បាប់។ សព្វថ្ងៃនេះ ការភ្នាល់កីឡាបានវាយលុកស្ទើរតែគ្រប់ជ្រុងនៃពិភពលោក ដោយសារការកើនឡើងនៃសៀវភៅកីឡា។

ជាមួយនឹងគំនិតនោះ វាជាចំណេះដឹងទូទៅដែលថាការចាញ់អាចជារឿងធម្មតាជាងការឈ្នះក្នុងការភ្នាល់កីឡា។ ហើយបើគ្មានការណែនាំត្រឹមត្រូវក្នុងនាមជាអ្នកចាប់ផ្តើមដំបូង ការឈប់គឺជៀសមិនរួច។ ដូច្នេះ ទំព័រដ៏ឈ្លាសវៃនេះផ្តល់ឱ្យអ្នកនូវទិដ្ឋភាពសង្ខេបនៃអ្វីដែលត្រូវរំពឹងទុកនៅក្នុងពិភពភ្នាល់កីឡាដ៏ធំ។ អានបន្ត!

ការណែនាំអំពីការភ្នាល់ល្អបំផុតសទ្ទានុក្រមភ្នាល់
ការពន្យល់ពីការភ្នាល់

ការភ្នាល់អាចមានភាពស្មុគស្មាញសម្រាប់អ្នកដែលគ្មានបទពិសោធន៍។ ពេលខ្លះវាអាចហាក់ដូចជាពិភពនៃការភ្នាល់មានភាសាផ្ទាល់ខ្លួន! កុំបារម្ភ។ នៅលើទំព័រនេះ យើងនឹងពន្យល់ពីលក្ខខណ្ឌនៃការភ្នាល់ និងរបៀបនៃការភ្នាល់ទាំងមូល។

បង្ហាញច្រើនជាងនេះ...
វិធីភ្នាល់

ការភ្នាល់កីឡាមានភាពងាយស្រួល រីករាយ និងផ្តល់លទ្ធភាពសម្រាប់បុគ្គលក្នុងការរកប្រាក់។ ម្យ៉ាងវិញទៀត អ្នកចាប់ផ្តើមដំបូងមិនគួរប្រញាប់ប្រញាល់ក្នុងការដាក់ភ្នាល់នោះទេ។ សាមញ្ញដូចការភ្នាល់កីឡាដែរ ការធ្វើអ្វីៗគ្រប់យ៉ាងនៅដើមដំបូងគឺមិនងាយស្រួលនោះទេ។

បង្ហាញច្រើនជាងនេះ...
វិធីសាស្រ្តភ្នាល់

ការពិតគឺថា អ្នកចាប់ផ្តើមភ្នាល់កីឡាភាគច្រើនមិនផ្តល់ការអាក្រក់អំពីយុទ្ធសាស្រ្តនោះទេ។ ខណៈពេលដែលនេះគឺជាការលើកលែងទោស ដោយពិចារណាលើអ្នកចាប់ផ្តើមដំបូងមានច្រើនដែលត្រូវរៀន វាជាកំហុសក្នុងការមិនអើពើនឹងយុទ្ធសាស្រ្តភ្នាល់ទាំងស្រុង។ ជាមួយនឹងវិធីសាស្រ្តត្រឹមត្រូវ អ្នកភ្នាល់ធ្វើការសម្រេចចិត្តត្រឹមត្រូវដែលនាំទៅរកការឈ្នះញឹកញាប់។

បង្ហាញច្រើនជាងនេះ...
ហាឆេងភ្នាល់

អាស្រ័យលើរបៀបដែលអ្នកប្រើវា ហាងឆេងភ្នាល់អាចជាការចាំបាច់ ប្រសិនបើអ្នកចូលទៅក្នុងការភ្នាល់ឆ្លាតវៃ។ ការរៀនពីរបៀបអានហាងឆេង និងអ្វីដែលហាងឆេងល្អ និងអាក្រក់គឺជាកត្តាសំខាន់ក្នុងការភ្នាល់។ នៅខាងក្រោមយើងបានបង្កើតការណែនាំដ៏ទូលំទូលាយមួយអំពីហាងឆេងនៅក្នុងការភ្នាល់។

បង្ហាញច្រើនជាងនេះ...
ការណែនាំអំពីការភ្នាល់ល្អបំផុត

ការណែនាំអំពីការភ្នាល់ល្អបំផុត

អាស្រ័យលើអ្នកដែលអ្នកសួរ ការភ្នាល់កីឡាអាចពិបាក ឬងាយស្រួលណាស់។ សម្រាប់អ្នកចាប់ផ្តើមដំបូង រឿងទាំងមូលពាក់ព័ន្ធនឹងគ្រាន់តែ ជ្រើសរើសព្រឹត្តិការណ៍កីឡាជ្រើសរើសក្រុម ភ្នាល់ចំនួនមួយ ហើយសង្ឃឹមថាល្អបំផុត។ កាន់តែប្រសើរ អ្នកភ្នាល់កីឡាថ្មីៗភាគច្រើនភ្នាល់លើក្រុម ឬព្រឹត្តិការណ៍ដែលពួកគេធ្វើតាមរួចហើយ។ ភាពសាមញ្ញយ៉ាងនេះច្បាស់ជាសង្ស័យថាហេតុអ្វីបានជាការភ្នាល់កីឡាល្បីល្បាញទូទាំងពិភពលោក។

ប៉ុន្តែសម្រាប់អ្នកភ្នាល់តាមរដូវកាល ភាពសាមញ្ញ និងប្រាក់ចំណេញ មិនគួរច្រឡំនោះទេ។ ខណៈពេលដែលនរណាម្នាក់អាចភ្នាល់កីឡា មិនមែនគ្រប់គ្នាអាចឈ្នះការភ្នាល់នោះទេ។ នោះក៏ព្រោះតែអ្នកភ្នាល់កីឡាដែលទទួលបានជោគជ័យត្រូវតែវិនិយោគពេលវេលា និងការខិតខំប្រឹងប្រែងគ្រប់គ្រាន់ក្នុងការស្រាវជ្រាវ និងយុទ្ធសាស្ត្រ។ សរុបមក វាត្រូវការការប្តេជ្ញាចិត្ត និងការខិតខំមួយចំនួនដើម្បីឆ្លាក់ចេញនូវទីផ្សារពិសេសនៅក្នុងឧស្សាហកម្មនេះ។

ជាឧទាហរណ៍ អ្នកភ្នាល់ដែលចង់បានគួរតែដឹងអំពីទីផ្សារភ្នាល់ដ៏ពេញនិយម និងហាងឆេង។ ពីទីនោះ បន្តទៅស្រាវជ្រាវស្ថិតិសំខាន់ៗដូចជា ទម្រង់លេងថ្មីៗ ផ្ទះ/ក្រៅដី ក្បាលទៅក្បាល អាកាសធាតុ កីឡាករបាត់ខ្លួន និងច្រើនទៀត។ សរុបមក ការដឹងពីស្ថិតិទាំងនេះភាគច្រើនអាចបង្ហាញបន្ថែមទៀតអំពីសមត្ថភាពរបស់ក្រុមក្នុងការឈ្នះ។

វាក៏សំខាន់ផងដែរក្នុងការចងចាំថាអ្នកភ្នាល់ត្រូវពិចារណាលើកត្តាជាច្រើនមុនពេលកំណត់ហាងឆេង។ អាស្រ័យហេតុនេះ ទំនួលខុសត្រូវគឺស្ថិតនៅលើអ្នកភ្នាល់ដើម្បីពិចារណាអ្វីគ្រប់យ៉ាងដែលអាចប៉ះពាល់ដល់លទ្ធផលនៃការប្រកួត។ ដូច្នេះ ប្រមូលព័ត៌មានឱ្យបានច្រើនតាមតែអាចធ្វើទៅបាន។

ស្វែងរកការណែនាំអំពីការភ្នាល់កំពូលរបស់យើង។

ជាសំណាងល្អ អ្នកជំនាញនៅទីនេះនៅ BettingRanker ត្រូវបានឧទ្ទិសដល់អ្នកភ្នាល់ជាមួយនឹងព័ត៌មានសំខាន់ៗទាំងអស់ដើម្បីទទួលបានជោគជ័យ។ នេះគឺជាការណែនាំកំពូលមួយចំនួនដើម្បីអាន៖

  • របៀប - ក្នុង ពិភពនៃការភ្នាល់កីឡារឿងខ្លះអាចមើលទៅសាមញ្ញ ប៉ុន្តែពិបាកធ្វើជាម្ចាស់។ ប៉ុន្តែជាមួយនឹងខ្លឹមសារយ៉ាងស៊ីជម្រៅ ការភ្នាល់កីឡាគឺរហ័ស និងងាយស្រួល។ ការណែនាំនៅទីនេះបង្រៀនអ្នកភ្នាល់ពីរបៀបភ្នាល់ ជ្រើសរើសទីផ្សារត្រឹមត្រូវ គណនាហាងឆេង និងដោះស្រាយបញ្ហាភ្នាល់កីឡាភាគច្រើន។

  • យុទ្ធសាស្ត្រ – នៅពេលនិយាយអំពីការជ្រើសរើសប្រព័ន្ធភ្នាល់កីឡាដ៏ល្អឥតខ្ចោះ មតិខុសគ្នា។ ក្នុងករណីណាក៏ដោយ មគ្គុទ្ទេសក៍នៅទីនេះបង្ហាញនូវយុទ្ធសាស្រ្តឈ្នះៗដ៏ល្អបំផុតសម្រាប់ការបង្កើនប្រាក់ចំណេញក្នុងពេលដ៏ខ្លី។ យុទ្ធសាស្ត្រភ្នាល់អនុវត្តចំពោះទីផ្សារពេញនិយមដូចជាបាល់ទាត់ វាយកូនហ្គោល និងបេស្បលជាដើម។

  • ការពន្យល់ - ជាការយល់ ការចាប់ផ្តើមដំណើរភ្នាល់ថ្មីអាចមានច្រើនលើសលប់។ ជាសំណាងល្អ មគ្គុទ្ទេសក៍ភ្នាល់កំពូលទាំងនេះនឹងកាន់ដៃរបស់អ្នកតាមរយៈដំណើរការនេះ។ អ្នកនឹងយល់យ៉ាងច្បាស់អំពីប្រភេទនៃការភ្នាល់ មេកានិចនៃការភ្នាល់កីឡា ការណែនាំអំពីល្បែងដែលមានការទទួលខុសត្រូវ ការភ្នាល់កីឡាអេឡិចត្រូនិក និងច្រើនទៀត។

  • ហាងឆេង – វាជារឿងល្ងង់ខ្លៅក្នុងការគិតអំពីការដាក់ប្រាក់ភ្នាល់លើព្រឹត្តិការណ៍កីឡាដោយមិនទទួលបានការក្តាប់ល្អលើហាងឆេងភ្នាល់។ ដូច្នេះ សូមរក្សាវានៅទីនេះ ដើម្បីស្វែងយល់ពីប្រភេទចម្បងនៃហាងឆេងភ្នាល់ និងរបៀបដែលពួកគេបង់។

ការណែនាំអំពីការភ្នាល់ល្អបំផុត
សទ្ទានុក្រមភ្នាល់

សទ្ទានុក្រមភ្នាល់

ដូចនៅក្នុងពិភពល្បែងផ្សេងទៀតដែរ ការភ្នាល់កីឡាគឺពោរពេញដោយពាក្យច្រលំ។ តាមពិត កុំដាក់ភ្នាល់ដោយមិនបានសិក្សាពាក្យទាំងនេះខ្លះ។ ដូច្នេះ ខាងក្រោមនេះគឺជាតារាងដែលមានពាក្យភ្នាល់កីឡាបុរាណទាំងអស់ដើម្បីយល់៖

  • សកម្មភាព - ភ្នាល់ឬភ្នាល់។

  • AET - បន្ថែមម៉ោងបន្ថែម ឬម៉ោងបន្ថែម

  • ប្រឆាំងនឹងការរីករាលដាល - លទ្ធផលហ្គេមដែលរួមបញ្ចូលចំណុចរីករាលដាល

  • ហាងឆេងអាមេរិច - ហាងឆេងភ្នាល់ដោយផ្អែកលើ 100 ឯកតា។ ពួកវាជាជម្រើសជំនួសទសភាគ ឬប្រភាគ ហើយបង្ហាញសញ្ញាបូក (-) និងដក (+) ដើម្បីបង្ហាញចំណូលចិត្ត និងអន់ថយរៀងៗខ្លួន។

  • Bankroll - ចំនួនសរុបនៃមូលនិធិសម្រាប់គោលបំណងលេងល្បែង

  • ប្រាក់រង្វាន់ - ការលើកទឹកចិត្ត ឬរង្វាន់ដែលផ្តល់ដោយសៀវភៅកីឡាដល់អ្នកលេងថ្មី និងស្មោះត្រង់

  • Bookie - ទម្រង់ខ្លីនៃ bookmaker, oddsmaker, ឬ linemaker ។ Bookies កំណត់ហាងឆេងទីផ្សារនៅសៀវភៅកីឡា

  • ដីស - ក្រុម ឬអ្នកលេងដែលពេញនិយមសម្រាប់ព្រឹត្តិការណ៍នេះ។

  • បន្ទាត់បិទ - កន្លែងដែលចំណុចរីករាលដាលគឺនៅពេលចាប់ផ្តើមហ្គេម

  • ពិន្ទុត្រឹមត្រូវ - ការភ្នាល់សម្រាប់ការទស្សន៍ទាយបានត្រឹមត្រូវនូវពិន្ទុចុងក្រោយនៃហ្គេម

  • ហាងឆេងទសភាគ - ជួនកាលគេហៅថាហាងឆេងអ៊ឺរ៉ុប ទាំងនេះគឺជាប្រភេទសេសជាចម្បងនៅក្នុងទីផ្សារអឺរ៉ុប។ ពួកវាត្រូវបានតំណាងដោយទសភាគ

  • Dime - វាសំដៅលើការភ្នាល់ដែលមានតម្លៃ $1,000, $100, ឬ $10

  • ឆ្កែ - ទម្រង់ខ្លីនៃក្រុមអន់ ឬក្រុមដែលមិនសូវឈ្នះ

  • ឱកាសទ្វេដង - មានជម្រើសពីរដើម្បីឈ្នះការភ្នាល់។ ជាឧទាហរណ៍ ការភ្នាល់ចាញ់ ឬស្មើក្នុងការប្រកួតតែមួយ

  • គែម - អត្ថប្រយោជន៍របស់អ្នកភ្នាល់លើសៀវភៅកីឡា និងច្រាសមកវិញ

  • សូម្បីតែលុយ - ភ្នាល់ 100 ដុល្លារដើម្បីឈ្នះ 100 ដុល្លារ

  • ហាងឆេងថេរ - ហាងឆេងដែលមិនផ្លាស់ប្តូរបន្ទាប់ពីការភ្នាល់

  • ហាងឆេងប្រភាគ - ហាងឆេងដែលបានរាយក្នុងទម្រង់ប្រភាគ។ ឧទាហរណ៍ 1/3 ជំនួសឱ្យ -300 នៅក្នុងហាងឆេងអាមេរិច

  • Handle - ចំនួនភាគហ៊ុនសរុបនៅលើហ្គេម

  • គ្រាប់ត/គ្រាប់ត - អ្នកភ្នាល់ដែលវិភាគការភ្នាល់មុននឹងដាក់ភ្នាល់

  • ការភ្នាល់ក្នុងការលេង - ឈ្មោះផ្សេងទៀតសម្រាប់ការភ្នាល់បន្តផ្ទាល់

  • ទឹកផ្លែឈើ - កម្រៃជើងសាររបស់អ្នកភ្នាល់ពីការភ្នាល់ឈ្នះ

  • ចាក់សោ - ចំណង់ចំណូលចិត្តក្តៅដើម្បីឈ្នះហ្គេម

  • Longshot - អនុគ្រោះដល់អ្នកក្រោមបង្គាប់ក្នុងការភ្នាល់

  • Moneyline - ការឈ្នះឬចាញ់ទាំងស្រុងដោយគ្មានពិន្ទុរីករាលដាល

  • គ្មានសកម្មភាព - ហ្គេមដែលមិនទទួលយកការភ្នាល់ទៀតទេ

  • ហាងឆេងនៅលើចំណូលចិត្ត - ក្រុម ឬការប្រកួតដែលទំនងជានឹងឈ្នះ

  • Oddsmaker - ឈ្មោះមួយផ្សេងទៀតសម្រាប់ bookmaker ឬ linemaker

  • ភ្នាល់លើស/ក្រោម - ពិន្ទុរួមបញ្ចូលគ្នាដោយក្រុមទាំងពីរ ឬអ្នកលេងឱ្យច្រើនជាង ឬតិចជាងអ្វីដែលអ្នកភ្នាល់កំណត់

  • Player Props - ការភ្នាល់លើសកម្មភាពអ្នកលេងម្នាក់ៗក្នុងអំឡុងពេលហ្គេម។ ដូចជា កីឡាករដំបូងដែលស៊ុតបញ្ចូលទី ឬទទួលបានកាតលឿង

  • Point Spread - តួរលេខដែលខ្សែបន្ទាត់សម្រេចចិត្តតំណាងឱ្យភាពខុសគ្នារវាងក្រុមចាញ់ និងក្រុមឈ្នះ

  • Sharp - អ្នកភ្នាល់កីឡាអាជីពដ៏ឈ្លាសវៃ

  • ស្ទីម - ការផ្លាស់ប្តូរបន្ទាត់ភ្លាមៗដោយសារតែការភ្នាល់ច្រើន។

  • TKO - ការទម្លាក់បច្ចេកទេស

  • សរុប - ចំនួនពិន្ទុរួមបញ្ចូលគ្នាដែលអ្នកភ្នាល់ជ្រើសរើសដើម្បីរកបានដោយអ្នកលេង ឬក្រុម

  • Wire-to-Wire - ការភ្នាល់ដែលក្រុមមួយនឹងនាំមុខក្នុងត្រីមាសនីមួយៗ ឬពាក់កណ្តាលនៃហ្គេម

  • Underdog - ក្រុម ឬអ្នកលេងដែលមានហាងឆេងយូរ ឬទំនងជាមិនឈ្នះ

  • ការភ្នាល់ - ការភ្នាល់ដែលដាក់នៅសៀវភៅកីឡា

សទ្ទានុក្រមភ្នាល់